hiskekuilman.reismee.nl

Happy New Year from Malawi!

Amper 4 maanden nadat ik vanuit Nairobi terugvloog naar Nederland, zit ik alweer in het vliegtuig terug naar Afrika. Het eerste dat me opvalt als we dichter bij de grond komen is het groene landschap, dat in tegenstelling tot de vorige keer dat ik door Malawi kwam een heel ander beeld geeft. Als ik later uit het vliegtuig stap besef ik me ook direct wat hiermee samenhangt: veel regen! Perfecte timing om aan het begin van het regenseizoen terug te komen.. Als we even later Lilongwe in komen rijden kom ik ook tot de ontdekking dat ik hier gewoon al ben geweest! We hebben hier een korte stop gemaakt van een paar uur, maar dat dit Lilongwe is, was me toen denk ik ontgaan. Als ik de straat iets verder was ingelopen had ik zelfs het hotel gezien, heel apart.

Malawi zelf is momenteel nogal al een chaos, er is amper benzine en diesel en de prijzen in de supermarkten zijn ontzettend hoog. In het hotel is het erg rustig, de lodge is nu gesloten en veel werknemers zijn op vakantie. Vanaf volgende week wordt het hopelijk weer wat drukker en kan ik ook echt beginnen!

Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2012!!

Reacties

Reacties

Patrick

Heee Hiske, jij ook een gelukkig en gezond 2012!
Heel veel succes in Afrika en vanuit het kikkerlandje gaan we je volgen. X

bareld en gerda

Jij ook een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.
We zijn benieuwd!

Monique

Hisje!
wat fijn dat je goed bent aangekomen. Nu de lodge dicht is heb je zelf ook nog even lekker een paar daagjes vrij, lekker toch? In NL heb je je rust ook niet echt genomen, veel succes!

Liefs mona

Annerie

His! Gelukkig Nieuwjaar!!!

Haha regenseizoen....mmmmmm doe je goed!
Hier is het momenteel ook regenseizoen geloof ik!

Succes en we blijven je volgen!!!
xxxxxxxxx

Sam

His! Jij ook een heeeeeel gelukkig 2012 in Malawi!
Het is hier ook regenseizoen...wat een drama!

We missen je! Ze boffen maar dat je daar nu bent!

Liefs,

Sam

Jeanine

Gelukkig nieuwjaar!!!

Geniet er lekker van en hier regent het ook dus je mist niets haha.

Xxx

Erwin & Nicole

Heel veel succes, we gaan je avonturen volgen!! En natuurlijk de beste wensen voor 2012!!

Dikke kus!

Jorrit

Hej! Mooi dat je goed bent aangekomen!
Veel succes daar,

Gr Jorrit

Rino en Rennie

Dag Hiske, Wat mooi dat je goed bent aangekomen in je
Hotel. Fijn om al zo snel wat van je te horen. Toen ik zondagavond op bed lag dacht ik aan je, dat je al drie uur hoog in de lucht zat.
Wat leuk dat het je er al eerder geweest bent zonder
dat je het wist, lijkt me leuk! al was het dan maar een paar uur.
Mooi dat het zo groen is nu, maar de temperatuur zal
wel hoger liggen dan hier neem ik aan. Hier is de wind stormachtig, windkracht 9 met dijkbewaking .
Veel plezier en succes ,groetjes.

An

Hoi His,

Fijn dat je goed bent aangekomen.
Geniet van alles wat je doet meid en veel succes volgende week. Rustig beginnen is altijd fijn. :-)

Liefs AN

ria

Hiske
ook voor jou een geweldig 2012 hopelijk vergeet je snel dat je er met regen bent begonnen want dat hebben we hier ook. Heel veel succes met je job en geniet ervan

Liesbeth

Hoi Hiske, fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Een heel fijn 2012! en succes met je nieuwe baan

Sytse

Hallo!
Hier is ook het regen seizoen geopend, dus dat scheelt! veel succes en plezier!

x

fleur

Hi hiske happy 2012! Voor jou met veel avontuur en leuke uitdagingen. Ik hoop dat je t super naar je zin krijgt. We missen je al hoor! Liefs

Theo Portengen

Hoi Hiske ik wens jou ook een heel goed 2012 toe!! En natuurlijk fantastische ervaringen geniet

xx Theo

carine

He Hiske, een fantastisch jaar gewenst daar in Africa! Hopelijk is de chaos nu wat minder en komt er structuur in je job. groeten Carine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!