hiskekuilman.reismee.nl

Africa here I come..!

Hi allemaal,

Volgende week is het zover, dan gaat mijn reis naar Afrika eindelijk beginnen! Ik heb er ontzettend veel zin in en ben er nu ook opeen paar laatste voorbreidingen na echt klaar voor. Ik zal tijdens mijn reis mijn verhalen en foto's op deze site plaatsen, zodat jullie een beetje mee kunnen genieten!

Liefs,

Hiske

Annerie

His!!! Ik ga je missen!!!
En ik ga je zeker volgen!

Genieten daar en neem wat lekkers voor me mee!!
xxxxxxxx

Tea

Heey His! Heel veel plezier!!! Geniet er enorm van!! Maak veel foto's en heb een super tijd in Afrika!
Ga je site zeker in de gaten houden voor de verhalen en foto's!!

Kus

Fleur

we gaan je volgen hoor! Goede reis en ENJOY!!!

Claudia

Ik kijk nu al uit naar je verhalen!! Geniet ervan en have fun!! dikke x

viola

Heel veel fun !! geniet van alles en zoveel mogelijk fotos maken!! X

rob en petra

Lieve Hiske,
Helaas heb ik je tel.nr niet en zijn Irma en Klaas ook niet thuis (waarschijnlijk bij jou) dus daarom maar zo. Morgen is het dan zo ver Alles klaar en ingepakt, super spannend maar ook fantastisch dat je dit gaat doen. Een ervaring die een leven meegaat......Wij wensen je een ontzettend fijne en mooie reis, geniet van de andere culturen en we volgen je!!! Heel veel liefs Rob en Petra

Maris

Nog 1 dagje te gaan!!!!! Spannend!!! ENJOY!

Sandra

Wow, het is bijna zover ... Ik wens je een super geweldige reis toe en kijk uit om je verhalen hier te lezen. Geniet ervan!!
Veel liefs, Sandra

elske

Heeej his!
Als het goed is ben je nu aan het vliegen en sta je over enkele uurtjes in een zonnig afrika! mooie dag om nederland te vertrekken met al die regen:-) Heeeeeel veel plezier, ben benieuwd naar je verhalen en foto's Liefs elske

Sam

Hi His!
Klinkt allemaal super! Geniet ervan en ik kijk uit naar je verhalen over het 'echte' Afrika ;o)
Liefs, Sam

Rino en Rennie

Lieve Hiske,
Jammer dat we je niet persoonlijk een goede , fijne reis konden wensen maar bij deze.
We gaan je zeker volgen en zijn ook benieuwd naar je
verhalen en foto's. Heel veel plezier een ervaring voor het leven, dat kan niemand je meer afnemen.
We zijn net terug uit Mannheim van bezoeken aan Rino's moeder voor en
na een heerlijke vakantie in Italie. prachtig weer gehad.
En Rino heeft o.a. met zijn vrienden van vroeger op zee gevist
en met een groep hebben we daar het weekend van gegeten. Erg gezellig en leuk om iedereen weer
terug te zien en bij te kletsen.
Heel veel plezier en de hartelijke groeten .
P.s.
Je moeder was zo lief om ons vanavond te eten te vragen
kunnen we mooi onze vakantie verhalen uitwisselen. Doeg...