hiskekuilman.reismee.nl

This is Africa!

Een veel gehoorde uitdrukking in Afrika is TIA: This Is Africa. Alles gaat in een ander ritme, alles gaat anders dan dat we gewend zijn in de Westerse wereld. En ik vond het heerlijk!

Inmiddels ben ik alweer 3 weken thuis, maar met mijn hoofd nog steeds in Afrika. Het valt tegen om weer te wennen aan het Nederlandse ritme, het klimaat en het normale leven. Afrika heeft een indruk op me gemaakt die ik nooit meer zal vergeten.

Zoals beloofd heb ik nog wat foto's geplaatst. Ik heb geprobeerd om in 60 foto's weer te geven wat ik in 60 dagen heb meegemaakt.

This is Africa, for me.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!